ISLAND BRAČ | PART II

Bobovišća na moru

Danas idemo u Bobovišća na moru za početak.. Kako je ovo bilo prije dobrih mjesec i pol dana pokušavam se prisjetiti nekih zanimljivosti o mjestu.. Prvo što mi pada na pamet je koliko je grozan put do tamo. Za sebe mislim da sam dobar vozač (okej, to treba možda nekom drugom dati na prosudbu..) ali put do tamo je vijugav-nizbrdice-bez ograde. Dole još nekako jer se vozi “uz brdo” ali nazad… Čak nisam ni vozač bila, moja sestra je vozila, a ja sam bila suvozač koji drami. Sljedeće je da tamo nema signala za mobitel, što je skroz okej na jedan dan. A more je pretoplo. Idemo iz početka, Bobovišća na moru se nalaze u uvali koja se račva na dva dijela Vičiju luku i Bobovišća. Uz Vičju luku se vežu legende o vješticama, to mi je skroz zabavno. A tamo se nalaze i brojna arheološka otkrića iz povijesnih vremena.  U uvali Bobovišća se nalazi prekrasna kamena riva na kojoj dominira kaštel utvrda iz 18.stoljeća danas preuređena u ljetnikovac. Bobovišća na moru su poznata kao i pjesnikova luka i na dnu uvale se nalazi kip hrvatskog pjesnika Vladimira Nazora koji je upravo tamo često boravio i napisao jedna od svojih najpoznatijih djela. Svakako jedno zanimljivo mjesto, bogate povijesti koje treba posjetiti i uživati barem na jedan dan daleko od buke i stresa modernog života.

Milna

Kako živi.. #harddoglife

Do Milne se ide istim onim putem kao i za Bobovišća, da nije tako ovdje bi, sigurna sam, išla barem svaki drugi dan. Iako se i Milna nalazi u uvali (koja je po mojoj procjeni veća od one u Bobovišćima) ovdje je more preedivno, i na plaži smo ostali gotovo do zalaska sunca kada smo se “prebacile” na rivu. Toga dana naš “vodič” je bila Nikolina i njezini prijatelji iz Nerežišća, samo sam slušala njihov specifični govor i pokušavala “uhvatiti” što pričaju. Na Braču se uglavnom govori čakavskim narječjem u raznim inačicama tog govora, pričaju brzo i nekako mekano. Divno za slušati.  Milna je i najveće naselje na ovoj strani otoka, tu se nalazi i moderno opremljena marina za pristanak brodova, na jednom od njih sam snimila i psa koji “teško živi”. Riva s nekoliko barova i slastičarni je savršeno mjesto za dočekati zalazak sunca i po mraku krenuti putem za nazad. 😉

Bol

Bol kao jedna od najpoznatijih turističkih destinacija na hrvatskoj obali nudi zbilja puno sadržaja svojim posjetiteljima, od restorana i barova do izleta u obližnja mjesta i otoke. Najpoznatiji je po plaži Zlatni rat koja se nalazi nedaleko od samog mjesta. Ne znam jel na mene utjecalo to što znam da je tamo Zlatni rat ali uvjerena sam da je more plavlje, bistrije i najljepše na ovom dijelu otoka. Tamo smo snimile i neke od outfit postova koje ste već ranije mogli vidjeti na mom blogu, a u idućem postu idemo na Zlatni rat s kojim sam opsjednuta zbog njegove ljepote.

Location: Island Brač | Bobovišća na moru, Milna, Bol | Croatia

© 2016 TAKE THA BREAK BY ANIITAJ. | ALL RIGHTS RESERVED. THIS SITE AND ALL OF THE MATERIALS THEREIN ARE PROTECTED BY THE COPYRIGHT LAWS OF THE CROATIA AND OTHER COUNTRIES WORLDWIDE. ANY UNAUTHORIZED USE OF THE MATERIALS IS STRICTLY PROHIBITED.

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )